ניהול דף פייסבוק

חשיפה של העסק לקהל חדש וממוקד, שמירה על קשר וטיפוח של לקוחות קיימים, חשיפת המוצר או שירות ללקוחות חדשים, בנייה וחיזוק של תדמית העסק, הזרמת לקוחות מדף הפייסבוק אל האתר אינטרנט של העסק, יצירת הנעה לפעולה ועוד.

ניהול דף פייסבוק - ZebaNet

מעוניינים להגדיל את מספר הלקוחות שלכם ולחשוף אותו לקהל חדש? נאמן? ששותף איתכם יום יום להצלחה של העסק שלכם? ניהול דף פייסבוק בצורה נכונה ומקצועית יוכל למתג אתכם ולהביא את התוצאות הרצויות.

היום,כל עסק קטן בינוני או גדול מחוייב להחזיק דף עסקי בפייסבוק כיוון שהלקחות שלו נמצאים שם והם מבלים זמן רב ברשת חברתית אשר בה הם יכולים לשתף ולחשוף לפעמים גם לא במודע – את העסק שלכם ולהיות שותפים להצלחה שלכם. נכוחות של עסק היום בפייסבוק היא נחוצה וברמה יומית על מנת ליצור נוכחות חזקה ומכובדת של העסק לנחשפים.

אבל זה לא מספיק רק לפתוח דף עסקי בפייסבוק , אלא צריך לדעת לנהל אותו בצורה נכונה,ניהול דף פייסבוק דורש תחזוקה יומית שוטפת , כגון : העלאת פוסטים לדף , מענה להודעות, הפצת הדף העסקי בקבוצות שונות,העלאת תמונות של העסק וכו',וכל זאת על מנת ליצור שיתוף רגשי עם קהל הלקוחות שלכם.

למה העסק שלך צריך שיווק בפייסבוק?

שימור לקוחות – שמירה על קשר באמצעות הפעלת דף עסקי בפייסבוק מבלי לבזבז זמן וכסף, להזכיר ללקוחות שלנו שאנחנו קיימים ולעדכן אותם בחדשות. יותר מכירות – בפייסבוק אתה יכולים להכיר טוב יותר את סוג הלקוחות שלכם, ליצור איתם קשרים עסקיים וגם חברתיים, לברר ולדעת מה הלקוחות צריכים יותר ולהשיג להם פתרונות יותר ממוקדים וטובים. בנוסף,בפייסבוק נוכל לבצע חשיפה על מוצר או מותג חדש במהירות גבוהה מאוד ע"י פרסום ממומן ע"י פילוח השוק והגעה לקהל בעל תחומי עניין שמותפים לו ולעסק שלכם.

הוכחה חברתית – לקוח פוטנציאלי שגולש באתרך מרגיש כי הוא נמצא לבד באתר ולכן המכירות באתר יורדות, שילוב מודול קוביית תמונות האוהדים מהפייסבוק באתר העסק מראה לגולש שהוא חלק המקבוצה הגדולה של תומכי האתר והממליצים עליו ובכך מגביר את האמינות שיש לאתר בעיניי החברים הנוספים של אותו אדם הגולש באתר שלך ושיתף זאת בדף הפייסבוק שלו.

מיתוג אישי – פייסבוק נותן לך אפשרות להראות את האדם או הצוות שעומד מאחורי העסק. מיתוג אישי בפייסבוק זו דרך מעולה להציג מומחיות ולקבל מעמד של מומחה בתחום שבו אתה עוסק.

קידום בגוגל – עמוד אוהדים נסרק ע"י גוגל ומופיע בתוצאות החיפוש,הוא יביא בנוסף לתנועת הגולשים גם קידום בדירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

דעו את פרופיל הלקוחות – המערכו העיסקיות של פייסבוק מאפשרות לכם לדעת מי הלקוחות הנכונים של העסק,על ידי פילוח מאפייני אוכלוסיה על פי גיל, מין ואיזור גיאוגרפי יתנו לכם מושג טוב יותר מהו פרופיל הלקוח שלכם, דבר שימקד את פעולות השיווק והפירסום של העסק לאוכלוסיה רלוונטית בלבד. בדף הפייסבוק העסקי קיימים כלים , המותאמים לפעילות העסקית כמו: האופציה לתזמן אירוע והאופציה לייצר הצעות מיוחדות כגון הנחות עבור הלקוחות שלכם.

אין ספק , כי תוכן איכותי ועקבי, אשר יספק לגולש את המידע שחיפש, יעורר את העניין ואת תשומת הלב של הגולש בפייסבוק ויוכל ליצור הנעה לפעולה ישירות לאתר האינטרנט של העסק.

מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם